15 listopada 2015

Zimowy domek dla ptaków / Winter birdhouse


Witajcie Kochani! ;)
Dzisiaj mam przyjemność wystąpić jako Gościnna Projektantka na blogu I like challenges. Właśnie ruszyło nowe wyzwanie pod tytułem "Dowolna praca zimowa", na które serdecznie Was zapraszam. W ramach inspiracji przygotowałam świąteczną, mediową budkę dla ptaków, w tonacji szaro-turkusowej, ponieważ jakoś nie lubię zimowej bieli :)



Hello Dears! ;)
Today I'm pleased to be a Guest Designer at I like challenges blog. I'd like to invite you to join a new challenge: "Any winter work"My inspiration for this challenge is a Christmas mixed media birdhouse. It's grey and turquoise, because I don't like winter white too much :)







Użyłam pięknych, zgaszonych papierów z kolekcji Joy! - "Winter Wishes". Poisencje wycięła moja kochana córka wykrojnikami Memory Box #98995, listki ostrokrzewu to # CW014 Craft For You Design a gałązki świerku to Lea'bilities # 45,9920. Dodałam też tekturowe gwiazdki, brokat i dużo metalowych koralików.


I used here beautiful papers "Winter Wishes" from Joy! Poinsettias were die cut by my lovely daughter with Memory Box #98995, holly leaves are # CW014 Craft For You Design, spruce branches are Lea'bilities # 45,9920. I also added chipboard stars, glitter and metal beads. 



Przy okazji, znalazłyście małego krasnala pomiędzy koralikami? ;)
By the way, have you found a little dwarf between the beads? ;)


Dach zrobiłam ze skóry ekologicznej, wyciętej w "falbanki" wykrojnikiem Nellie's multi frame's #MFD029. Skóra pierwotnie była biała, została pomalowana gesso a potem dwukrotnie szarą farbą (trzyma się świetnie). Bogate zdobienia chciałam pozostawić w dolnej części budki, dlatego na dachu dodałam jedynie trochę chlapań oraz przykleiłam drobne srebrne gwiazdeczki.

The roof is made of the white artificial leather, die cut with Nellie's multi frame's #MFD029. It was painted gesso and then grey paint (twice). I wanted to have rich embellishments in the bottom part of the house, so on the roof I only added some splashing and glued some little stars.





I'm entering this work into challenge:
Pracę zgłaszam na wyzwanie:

#39 - Mój ulubiony kolor - NAMASTE - Turkusowy!!! :)
I przy okazji Poszukiwany fan papieru czerpanego - listopad - NAMASTE (użyłam szarego papieru czerpanego)





Have a lovely day!
Życzę Wam udanego dnia!

*****

Thank you for visiting my blog and thank you so much for all your wonderful comments! 
I read and appreciate every one of them!

Dziękuję serdecznie za Wasze odwiedziny i za wszystkie cudowne komentarze. 
Jestem niezmiernie wdzięczna za czas, jaki mi poświęcacie!


*****

15 komentarzy:

  1. Fantastic idea and what beautiful color!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowy, monochromatyczny i piękny w każdym detalu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cacuszko!!! Idealny pod każdym względem i jeszcze ten cudny kolor...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, idealnie ozdobiony... zazdroszczę, muszę się nauczyć pracy z mediami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny!!!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super chalupka :) no i kolorek :) Dziękujemy za wspólną zabawę w Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny! U mnie też na biurku czeka parę domków, może po takiej inspiracji też się za nie wezmę... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny domek. Dziękuję za udział w wyzwaniu I KROPKA.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za udział w i-kropkowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Great project!!! Thank you so much for joining us at I KROPKA challenge. Katka DT I kropka

    OdpowiedzUsuń
  12. so pretty colour and touches of sparkle! thank you for playing along with us at I Kropka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu I KROPKA.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! thank you for playing along with us at I Kropka!

    OdpowiedzUsuń